Help Desk Analyst

Detalles de la oferta

Under general supervision, this role is primarily responsible for ensuring the process to manage incidents and requests to support users by providing appropriate equipment and access to systems and data in a timely manner. Provides help and assist in all the activities related to the department and serve as second line of support as a system specialist to take care of escalated customer inquiries and Tier II incident management.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Manejador De Sap

El Especialista en SAP es responsable de la implementación, mantenimiento y soporte del sistema SAP en la organización, asegurando que los módulos y procesos...


World Tobacco Leaf *Global Cigars* - Santiago

Publicado a month ago

Técnico Automotriz (Santiago)

Descripción: • Llevar, buscar y auditar los vehículos a suplidores garantizando que el servicio solicitado sea dado a la flotilla vehicular. • Mantenimiento...


Honda Rent Car - Santiago

Publicado a month ago

Help Desk Analyst

Under general supervision, this role is primarily responsible for ensuring the process to manage incidents and requests to support users by providing appropr...


Sewn Products Inc - Santiago

Publicado 21 days ago

Contador/A

Realizar las funciones de planificación, organización, ejecución y control de las operaciones financieras del negocio con el objetivo de entregar a los audit...


Humanconnect - Santiago

Publicado 20 days ago

Built at: 2024-12-18T09:30:50.401Z