Customer Service Agent With Experience In Gohighlevel And Clickup

Detalles de la oferta

Job Description:
We are looking for a skilled Customer Service Agent with experience in GoHighLevel and ClickUp to provide exceptional support and ensure smooth task coordination.
Responsibilities:
Respond to customer inquiries via email, chat, and phone.
Use GoHighLevel to manage customer relationships and workflows.
Collaborate and track tasks efficiently with ClickUp.
Troubleshoot issues and escalate as needed.
Maintain accurate customer records and suggest process improvements.
Qualifications;
C1 English Level
Experience in customer service with GoHighLevel and ClickUp.
Excellent communication, organization, and problem-solving skills.
Ability to work ONSITE ONLY,


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Recepcionista

Buscamos un talento con disponibiliadad inmediata para el area de recepcion: servicio al cliente, con buena presencia, buen lexico. -Responsable. -Puntual....


Proimagen - Santiago

Publicado a month ago

Canchas Pádel

Es la persona encargada de dar asistencia a los socios en las canchas y verificar las reservas en el App. Las habilidades que se requiere son: Buenas rela...


Centro Español - Santiago

Publicado a month ago

Servicio Al Cliente-Santiago De Los Caballeros

¿Eres una estudiante de derecho en busca de experiencia laboral y oportunidades de crecimiento? ¡Esta es tu oportunidad! Empresa dedicada a prestar servicio...


Servi Text - Santiago

Publicado a month ago

Servicio Al Cliente En Santiago

Se solicita personal en_Servicio al Cliente_ en Santiago Requisitos: -Dominio de MS Office. -Experiencia en el área -Disponibilidad Inmediata Jornada Comp...


Smart Outsourcing Solutions - Santiago

Publicado a month ago

Built at: 2025-01-22T16:49:14.372Z