Customer Experience Experts 1000 Usd Hiring Bonus

Detalles de la oferta

We seek for enthusiastic people who can listen to customer service issues and offer innovative solutions to each problem. The CSR provides professional and quality service to external customers. Creates a genuine, customer friendly experience throughout calls and effective telephone techniques. Provides assistance in a helpful, accurate and timely manner while complying and staying abreast of policies.

Candidates are well-trained in product knowledge and customer service policies. Varied projects available, depending on your interests and best profile fit.
Our Customer Service interaction experts serve customers within varied verticals:

Telephony
Retail
Healthcare
Logistics
Education
Entertainment
Shared Services
Fin Tech

Requirements:

16+ years old

Valid Cedula

Intermediate / Advanced English Level


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Cajera/O Ensanche Ozama

Brindar atención directa a clientes, asegurando el cumplimiento de los procedimientos establecidos y propiciando la satisfacción de sus requerimientos de ser...


Bona, S.A. - Distrito Nacional

Publicado a month ago

Cajera/O Los Ríos

Brindar atención directa a clientes, asegurando el cumplimiento de los procedimientos establecidos y propiciando la satisfacción de sus requerimientos de ser...


Bona, S.A. - Distrito Nacional

Publicado a month ago

Antencion En Lobby Para Torre. Cubre Turno

Necesitamos un candidato para la posición de Lobby Diurno o Nocturno (Recepción) -Estudiante universitario. -Experiencia en servicio al cliente y área de re...


Schimensky Building Services - Distrito Nacional

Publicado a month ago

Conserje

Requisitos: • Disponibilidad inmediata. •Buena conducta • Buena presencia. • Responsable. • Experiencia en limpieza. Beneficios: • Sueldo fijo. • Seguro ...


Schimensky Building Services - Distrito Nacional

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-21T15:51:09.843Z